Beoordelingen van ZIZO Lounge Zandvoort

Recente recensies

5.0
Irene
gisteren

Zalige sushi, terwijl ik even wachten op de sushi boden ze me wat te drinken aan. Keurige, attente mensen. Ik haal er vaak.

Dimfie en Dimitri
16 oktober 2021

Het was weer heerlijk! Veruit de lekkerste sushi van de omgeving en ook de warme gerechten zijn heerlijk!

s
10 oktober 2021

Rauwe kip, sashimi was wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid van der poel
10 oktober 2021

Warme gerechten waren ook echt warm, weer super gegeten

Aafje
2 oktober 2021

Heerlijke sushi en fantastische service!

Huub De Vries
2 oktober 2021

Eten was goed maar Ik vind 2 uur wachten op je bestelling wel veelste lang

M. Klop
2 oktober 2021

Heerlijk als altijd en mooi op de afgesproken tijd geleverd.

Harry Lemmens
1 oktober 2021

Top geweest, geen verbeterpunten

Anja
15 september 2021

Snelle bezorging, heerlijk gegeten, ik kom graag eens langs in jullie restaurant.

Sanne
9 september 2021

Eten lekker zoals altijd, maar dit was de tweede keer in korte tijd dat het bezorgen bijna twee uur duurde (zonder hierover te informeren). Te lang voor ons.

Kitty
8 september 2021

Top kwaliteit en top service!

Burg
5 september 2021
T. van Rijn
30 augustus 2021

Al jaren trouwe klant bij ZIZO. Echter, deze keer was het niet lekker. Ook echt de allereerste keer. Bakje Wakame was in de tas gelekt. Eetstokjes waren groen van de lekkage. Tip: Goed in plastic zakje verpakken of in tas recht houden? De California en Chicken Sushi: Er stond een keuzebedrag voor 6 stuks. Echter, na de klik werd het bedrag opeens 10 stuks berekend. En ze waren erg klein (gesneden) nu qua portie. En, ze smaakten niet zoals altijd. De rijst was minder lekker. Bakje met gember en wasabi samen: Een tip om dit altijd apart te serveren? Niet iedereen kan tegen wasabi. Ik wacht weer even voordat ik ga bestellen, denk ik.

Miriam
13 augustus 2021

Ik heb er niets op aan te merken. Zoals altijd zalig! Vriendelijke bezorger. Ik zag dat sommige verpakkingen al van papier zijn ipv plastic! Voor warme gerechten is dat lastig.

Jose kremer
13 augustus 2021

Het was weer heerlijk , vriendelijk personeel en vriendelijke bezorging en dat extra stukje spekkoek van robbin smaakte lekker bij de koffie x

Jan Draijer
12 augustus 2021

Beste thuis bezorg Sushi uit de regio, heerlijk gegeten en mooi op tijd geleverd.

Harry Lemmens
11 augustus 2021

Heerlijk gegeten, weer topkwaliteit!!

Drommel
8 augustus 2021

Heerlijk!!

Jan
28 juli 2021

Problemen met de app, werkte niet Voor de rest altijd top

veragans
24 juli 2021
martens
13 juli 2021

bestelling wat ik om 19:00 kon ophalen was niet klaar ik moest een half uur wachten!

Denise
12 juli 2021

Bestelling om 20.30 uur geplaatst met bezorgmoment om 21.30 uur. Eerder was niet mogelijk. Helaas om 22.00 uur nog niets bezorgd. Gebeld en toen duurde het nog 10 minuten. Uiteindelijk om 22.15 pas eten gekregen op 5 minuten afstand van ZiZo. Kwaliteit van de loempia's was niet geweldig (meer) en de sushi zag er minder vers uit. Smaak was oké.

Jose kremer
11 juli 2021
Eefje
4 juli 2021

Super eten echt weer heerlijk. Ze waren de biertjes alleen vergeten te brengen maar na een telefoontje stonden ze direct voor onze deur met de biertjes. Erg netjes 👍🏻 Super service en Kwaliteit. Bestellen snel nog een keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
4 juli 2021

Heerlijk, maar je ziet toch weer kleinere stukjes dan voorheen. Jammer!

Koning
2 juli 2021

De sushi met garnaal had waarschijnlijk tegen de wasabi aangelegen dus die hebben we laten staan.. Maar verder heerlijk zoals altijd..

Nicolaas R.
26 juni 2021

Helemaal TOP!!!! Zoals altijd!!

Aafje
25 juni 2021
Nassera
24 juni 2021

Altijd top! Heerlijk weer en aardige attente bezorger ❤️

Baukje
23 juni 2021

Altijd heerlijk en zeer vriendelijke medewerkers, aan de telefoon en ook de bezorgers!

Feline
8 juni 2021

Door mijn eigen fout bestelde en betaalde ik per ongeluk dubbel, bij het ophalen kreeg ik zonder er maar ook om te hoeven vragen heel netjes het geld terug. Echt super, top service! Oh en de sushi: verrukkelijk! 😋

Norma
7 juni 2021

Perfect zoals altijd en exact op tijd!! En het was weer smullen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
2 juni 2021

Het was weer lekker!

Bob
1 juni 2021

Snel en heerlijke sushi !

Yvonne van Gerwen
30 mei 2021

Heerlijk, we hebben ervan genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke
30 mei 2021

Snelle vriendelijke bezorging en heerlijk gegeten.

Ad
28 mei 2021

Snel en lekker, geluisterd naar de geplaatste opmerkingen. Top

Anoniem
28 mei 2021

Heerlijke sushi. Goede smakencombinaties, mooie variatie en geweldige presentatie!

Emil
27 mei 2021

Super vlot geholpen!

Merel
27 mei 2021

De beste sushi die ik in jaren heb gegeten in Nederland. Veel keuze en authentieke gerechten. Bravo.

J. Fijnvandraat
26 mei 2021

Heb aangegeven dat de maaltijd op twee manieren kon worden aangeleverd maar moest zelf initiatief nemen om uw keuze te vernemen. Had hier activiteit van uw kant verwacht. Maaltijd was overigens heel erg goed!

Clots
26 mei 2021

Was weer onwijs lekker!

Marijke
23 mei 2021

Super heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dylan
14 mei 2021

Kwaliteit is erg goed. Helaas zijn de stukjes klein, en als je met 2 bent is het jammer dat het ook maar 5 stukjes zijn kan je niet “eerlijk” delen.

N. van Leeuwen
12 mei 2021
Marco
12 mei 2021
Vermeer
12 mei 2021

Heerlijke sushi!

Anneke
11 mei 2021

Heerlijke sushi, mooi op tijd geleverd. Helemaal top!

Annemieke Willems
10 mei 2021

Top! Heerlijk en vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
10 mei 2021

We hebben wat verschillende gerechtjes geprobeert. Waren erg lekker. Wel is het erg duur, voor de hoeveelheid wat je krijgt. Veel geld weinig eten.

Femke
10 mei 2021

Bestelling was er snel. Super levering en lekker eten

Anoniem
9 mei 2021

Bestel vaak in het seizoen maar nu echt een tegenvaller. Nu met moederdag voor een best bedrag besteld, maar de sushi stukjes waren erg klein(worden naar mijn idee steeds kleiner) Ze viel allemaal uit elkaar, was te los geroldt helaas. Smaak was wel oke. Jammer maar helaas :-( Bezorging was TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Leon
9 mei 2021

Wat hebben we weer genoten van dit overheerlijke en goed verzorgde,verse, topkwaliteit sushi. Smakelijk, mooi, krokant waar t moest en zacht waar t kon. We kijken nu al weer uit naar een volgende keer. Dank jullie wel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
8 mei 2021

Lekker gegeten en snelle bezorging!

Dennis
6 mei 2021

Heerlijke Sushi gegeten. En bezorgen op Centerparcs werkt uitstekend. Zodra restaurants weer open mogen komen we een keer langs.

Bart
6 mei 2021

Heerlijk en snel. Ook warme gerechten warm geleverd.

Martijn
6 mei 2021

Top, super sushi, origineel en netjes bezorgd.. Aanrader !

Robert
4 mei 2021

Top food en prima bezorging op centerparcs.

Lisette
4 mei 2021

Smaak was goed, alleen de sushi’s waren niet zo goed gerold als we gewend zijn. Vielen snel uit elkaar. Ook de bezorging duurde wat langer.

Wim Van Elswijk
2 mei 2021

Snel dus nog heerlijk op temperatuur en solide kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arno
2 mei 2021

De sushi was echt lekker, maar de overige gerechten (salades, kip met curry, zoete aardappelen en kroepoek) waren ronduit teleurstellend. Nauwelijks variatie en weinig smaak. Mede daarom ook veel te duur gezien de geboden kwaliteit.

Fleur Hout
1 mei 2021

Heerlijk!!!

Brian Koelman
1 mei 2021

Wij hebben heerlijk gegeten! Complimenten aan de chef en heel de crew! Echt een aanrader!

Jolien
29 april 2021
Annemarieke
29 april 2021

Heerlijk en vers

Capula / van der Meeren
29 april 2021

Eten was heerlijk, lekker warm en goed verpakt👍🏻

Sharon
28 april 2021

Supervriendelijk personeel, goede service. Er was iets fout gegaan, dit was keurig opgelost en goed gecommuniceerd. En het allerbelangrijkste de sushi is zo lekker!

Anita
27 april 2021

Even wachten op de bestelling maar dat was bekend en dan heb je ook de heerlijkste sushi. Een echte aanrader.

Fikse
27 april 2021

De stukken sushi waren dun gesneden. Het mag wat dikker de volgende keer.

Anne
27 april 2021

Super lekker!! Echt sushi van een hoog kwaliteitsniveau. Duidelijk verschil met bv. een sushipoint

Lucia
27 april 2021

Heerlijke sushi , op tijd geleverd!

Esther
26 april 2021

Heerlijk gegeten! De sushi is echt ontzettend goed. Aanrader

Fang
22 april 2021

We bestellen regelmatig bij ZIZO Lounge. De kwaliteit van het eten is zeker goed, alleen jammer dat ze bijna overal mayonaise door of overheen doen. Helaas is de crispy quinoa rol van het menu afgehaald. Ook zou het fijn zijn als er meer non-spicy varianten zouden zijn. Wij hebben een kind wat helemaal niet tegen pittig kan. Tot slot: ruim van te voren eten besteld voor 19 uur, maar werd pas om 19.30 gebracht ivm de drukte. Ter compensatie wel weer een gratis extraatje gekregen. Dat is dan wel weer goed geregeld.

Barry
22 april 2021

Alles heerlijk, vers keurig optijd en mooi verpakt. Heerlijk gegeten.

Lizette
22 april 2021

Heerlijk eten, wat vers klaargemaakt wordt zodoende dat het iets langer duurt. Zeker het wachten waard.

Patticia
18 april 2021

Slecht sushi Heel slecht Heel weinig voor het geld Geen wisselgeld Geen aanrader

Simone Strookman
18 april 2021

Alles smaakt supervers en de warme gerechten zijn zo goed verpakt dat je ze niet opnieuw hoeft op te warmen.

Sella
16 april 2021

Wij bestellen minimaal 2 x per maand Sushi en iedere keer zijn we weer verrast door de kunsten van de kok, echt heerlijk! Wij raden onze gasten ook altijd Zizo-lounge aan!

Arnold
16 april 2021

Was zoals altijd heel goed

Sylvia
15 april 2021

Zoals gebruikelijk, weer heerlijk gegeten!

Lidy
14 april 2021

Wij hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

Maartje
14 april 2021

Hele lekkere sushi! Huisje gehuurd op centerparks en hadden zin in sushi. Bij het ophalen zag ik dat alles vers gemaakt werd, eenmaal in het huisje was alles nogsteeds heerlijk en de bijgerechten nog goed warm. Ps; mijn vriend is geen mega fan van sushi en zelfs hij vond de sushi lekker!

Anjo
12 april 2021

Was heerlijk en snel bezorgd! Een echte aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvon
11 april 2021

Wij zijn groot fan van Zizo en eten/bestellen regelmatig. Altijd zeer tevreden maar deze keer was de kwaliteit veel minder dan we gewend zijn. Sushi viel uit elkaar, plakkerig, slecht gesneden en soms nauwelijks een paar mm breed. Normaal is de sushi een feestje om te zien, zo mooi. Voor het eerst ook sushi over en weggegooid. Jammer! Hopelijk een eenmalige misser en volgende keer weer als vanouds.

Melanie
10 april 2021

Beste sushi ever! Daarbij goede service!

Janneke
10 april 2021

Zoals altijd weer goed en heerlijk!

Paul
8 april 2021

Lekkerste sushi 🍱 van Nederland en super vriendelijke medewerkers.

José Geraerts
6 april 2021

Het was weer heerlijk!

Patrice Veling
5 april 2021

We hebben er enorm van genoten. Was super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ljubica
4 april 2021

Te lekker! Kon ook niet kiezen want alles zag er goed uit. Natuurlijk weer veel te veel besteld 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els van den Boom
1 april 2021

Kwaliteit is top, eerlijk gezegd wel wat weinig. Bezorging was ‘n half uur te laat, dit werd goed gemaakt door nabezorging van stukje spekkoek.

Moniqie9
1 april 2021

kwaliteit en bezorging waren prima, helaas waren de sushi s zo dun gesneden dat het eigenlijk zonde van t geld was.... Heb dit al doorgegeven in een mail maar nog geen antwoord.

Mireille
1 april 2021

Ik bestelde best laat maar gewoon heerlijke sushi! Bezorging was ook ontzettend aardig..

Ilham Boutayby
30 maart 2021

Ik vond het helaas niet zo lekker als verwacht. En ik moest super lang wachten.

Quincy
30 maart 2021

Contrast prijs-kwaliteit ligt iets te ver uit elkaar. Heerlijke, verse sushi maar te kleine stukjes voor de prijs die er gevraagd wordt. Ook de presentatie had wat meer aandacht mogen hebben en bezorging was een uur en drie kwartier. Sushi en warme gerechten waren wel écht vers en lekker!!

Simone
30 maart 2021

Heerlijke sushi’s, salade, gyoza’s en yakitori gegeten! En perfect op tijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Norma
29 maart 2021

Het was weer smullen, heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
27 maart 2021

Altijd heerlijk vers Superlekkere sushi, cocktails en bijgerechten Tot de volgende keer!

Norah
27 maart 2021
Mirjam
27 maart 2021

Was wederom genieten. Vers, zuiver, overheerlijk en met zorg gemaakt

Jessica
27 maart 2021
Karin
25 maart 2021
Gerard Rietdijk
23 maart 2021

Voor mij is het niet nodig iets te verbeteren Wij zijn super tevreden, anders zouden wij niet zo vaak bestellen

Petra
22 maart 2021

Was weer een feestje om de mooie schalen te mogen ontvangen! Bedankt.

van Kleef Wim
21 maart 2021

De kwaliteit is meer dan goed maar de bezorging was erbarmelijk een flesje met soja saus was half leeg gelopen voor een deel over de sushi. De sushi in de doos door het vervoer allemaal in elkaar geschoven en voor een deel uit elkaar gevallen.Dus van een mooi presentatie was geen sprake. We vonden het redelijk teleurstellend. Gr wim van kleef

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elvira
21 maart 2021

Super!!Goede hoeveelheid.Mooi opgemaakt,compleet met heerlijke salade.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ringeling
20 maart 2021

Gewoon goed hoor! Zalig gegeten en een zeer sympathieke bezorger.

Sheila Truder
20 maart 2021

Altijd fenomenaal Lekkerste Sushi ever ❤️

Michael en Carola
20 maart 2021

De lekkerste sushi, altijd weer genieten. Nu ook nog eens in het "ballonnetje" gezet op mijn verjaardag met een ballon en overheerlijke cheesecake. We kunnen niet wachten tot we weer heerlijk naar het restaurant kunnen komen om heerlijk te tafelen.

Piet Goossens
18 maart 2021

Exact op tijd bezorgd. Kwaliteit van het eten was weer fantastisch. Top restaurant.

Barbara
18 maart 2021

Heerlijke sushi!

Geraldine
17 maart 2021

Deze avond eerst keer besteld. Helaas heb ik niet mijn bestelling gecheckt en thuis ben achter gekomen dan een deel van de bestelling was vergeten (8 gyoza betaald en 4 in de tas). Uit eindelijk dat was niet een groot probleem als dat was niet erg lekker (veel mayonaise en specerij) maar min geld is kwijt. De sushi's waren lekker maar niet super bijzonder.

Ivor Soepboer
15 maart 2021

Altijd fantastisch goed eten, een genot voor het oog en de mond

Marieke Bergen
15 maart 2021

De sushi stukjes heb ik nog nooit ergens zo klein gekregen als hier.. dat is jammer. Smaak was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita Metten
14 maart 2021

Op tijd klaar en alles in orde qua bestelling Weer heerlijk gegeten Je proeft de kwaliteit!! Alles is superlekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
14 maart 2021

Goed verzorgd en op tijd bezorgd!!

Nick
14 maart 2021

Gekozen om de bestelling af te halen om 19:00. Uiteindelijk 50 minuten moeten wachten tot het klaar was, erg slecht! Sushi was klef en brokkelig met veel te veel saus erop. Ik had met zo goed een frikandel speciaal kunnen eten met rijst erop. Geen aanrader!

van Zon
13 maart 2021

Heel lekker eten!!! Echt een aanrader!!

Ana
11 maart 2021

Lekker!

Janine
10 maart 2021

Heerlijke actie box voor 2 personen besteld. Alles was lekker vers want het was nog warm. Wij hebben er van genoten.

Kim
9 maart 2021

Zoals altijd lekker en goede bezorging. Echter worden de porties echt wel steeds kleiner....jammer!

Petra
7 maart 2021

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
7 maart 2021

Zo op verheugd en blij dat het nog mogelijk is om dit overheerlijke, vers gemaakte en bijzondere eten, te kunnen bestellen. Elke keer weer een feest. Extraatje is dat de mensen aardig zijn en het eten gezond. Overheerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
7 maart 2021

Sushi was droog. Alles smaakte beetje zelfde. Pokebowl was wel lekker

Naomi
5 maart 2021
Katja van Gulick
4 maart 2021

Vrolijke bezorging ondanks dat ik 15 minuten duurde ivm lopen uit huisje. En wat was het eten lekker!!!

Shirvany Dipotaroeno
4 maart 2021

Had best een grote bestelling, maar de bezorgservice was erg vlot! En het eten was erg goed en goed van temperatuur!

Frank
3 maart 2021

Het was weer erg lekker. Een goed alternatief voor uit eten gaan in deze tijd!

H.A.
3 maart 2021

Ik had duidelijk aangegeven dat ik 18.45 uur bezorgd wilde hebben ondanks een korte afstand kreeg ik het pas 18.55 uur. Daarnaast vond ik de bakjes waar het eten in werd bezorgd niet chique voot het eten wat ik had besteld ( het waren hamburger bakjes, waarin wagy tartaar in zat etc). Maar eten was top.

NR HANS
1 maart 2021
Suzanne
28 februari 2021

Het was weer heerlijk en de bestelling werd ruim op tijd geleverd. Echt weer top...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fabian
28 februari 2021

Zoals altijd sushi van hoge kwaliteit. Echter deze keer met bestellen en ophalen lekte de teriyaki-spiesjes, waardoor de hele tas bij thuiskomst doorweekt was. De aluminiumfolie om het bakje heen was niet voldoende. Het was een stuk (25 min) rijden naar huis, dus de sushi hierdoor ook op sommige plekken nat. Jammer, maar alsnog genoten.

Jan T
27 februari 2021

Erg lekker, op tijd klaar, veel verschillende gerechtengerechte

Melanie
26 februari 2021

Altijd lekker en van goede kwaliteit, super verse producten! Wij komen graag bij Zizo. Zeker een aanrader.

Holland
26 februari 2021

Hoge verwachtingen van de sushi zeker gezien de prijs. Helaas viel het tegen. Het sushi menu was samen met de los bestelde sushi in een veel te kleine doos gestopt. De vegan sushi was niet lekker! Voor 4 personen kregen we 2 kleine flesjes soyasaus. Helaas is zizo lounge ook telefonisch niet te bereiken, zonde. Ik had hoge verwachtingen en vind het jammer dat de ervaring teleurstellend was.

Sushi!
25 februari 2021

Heerlijke sushi afgehaald voor in ons vakantieappartement aangezien we het restaurant niet konden bezoeken ivm Corona , helaas werd er in Bloemendaal niet bezorgd.

Noortje
25 februari 2021

Heerlijke verse sushi! Zeker een aanrader!

Van Riesen
25 februari 2021

Wij vonden de stukjes wel klein en duur, in vergelijking met andere restaurants. Maar de sushi zelf was écht heerlijk! Bezorging was mooi op tijd en bracht het zelfs tot ons vakantiehuisje op centerparcs.

Dennis
24 februari 2021

Weer heerlijk gegeten, tis de beste sushi die ik ken! 1 verbeter puntje voor de website is een track and tracé voor de bestelling als je het laat bezorgen

Astarte
24 februari 2021
Patricia Oschatz
24 februari 2021

Altijd weer top kwaliteit!

Inge
23 februari 2021

Erg lekker, heerlijk vers, we hebben er van genoten!

Ten brummelhuis
23 februari 2021

Goede kwaliteit Prijs duur voor wat je krijgt!! Wel lekker

Mariëlle
23 februari 2021

Super lekkere Sushi, echt een aanrader. Mooi, divers en heerlijk!! Bezorging was prima.

Kim
23 februari 2021

Zoals altijd, heerlijk en vers!

Mo Tessaar
22 februari 2021
JAC
21 februari 2021

Heerlijke sushi, thuis laten bezorgen, vriendelijke mensen, alleen wel ver vooruit bestellen want de wachttijd was erg lang , maar dat kwam waarschijnlijk doordat het op zaterdagavond was, maar absoluut een aanrader👌🏽

Jan
21 februari 2021
Claudia
21 februari 2021

Echt heerlijk gegeten! Snelle service.

Wildo
20 februari 2021

De Prijs kwaliteit was het niet. Sushi waren zo dun en klein. Niet eerder zo weinig gehad voor zoveel geld helaas.

Karlijn
20 februari 2021

Gisteravond Sushi besteld. Top service, perfect op tijd en overheerlijke sushi.

Berg
19 februari 2021

Het was echt heerlijk en super vers! Zo lekker hebben we lang niet gegeten. Bedankt voor de goede service en bezorging

Mascha
19 februari 2021

Genoten van de heerlijke smaaksensaties. Keep up the good work! We zaten op het Center Parcs park. De bestelling werd bij ons huisje afgeleverd. Super fijn. Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen. Kwaliteit was top

Peter Boot
19 februari 2021

Uitstekende kwaliteit, zoals altijd. Beste sushi uit de regio. En vriendelijke bezorgers.

Annemarie Uijen
18 februari 2021

Goede kwaliteit sushi, alleen geen stokjes erbij en zeer weinig sojasaus erbij

Stijn
17 februari 2021

Goede kwaliteit en fijne service. Vanwege dieet wensen (glutenvrij) ook prettig telefonisch advies gehad.

Tineke
15 februari 2021

Menu voor 2 gekozen, chef’s choice. Was allemaal heerlijk en voldoende als avondmaaltijd. Een fijn Valentijnsdiner gehad erdoor ❤️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
15 februari 2021

beste sushi van heel Kennemerland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DJ
15 februari 2021

was weer TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
14 februari 2021

Net als altijd weer van een zeer hoog niveau. Bedankt toppers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
14 februari 2021

Super lekker, snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

NR HANS
14 februari 2021

De kwaliteit was weer uitstekend!

Joost
14 februari 2021

Heerlijk!! Werkelijk boven gemiddeld aan smaak en variatie.

Michel
14 februari 2021

Zoals verwacht was de sushi weer van uitstekende kwaliteit. Heerlijk!

peter
13 februari 2021

Heerlijke Sushi. Goed aangeleverd. Niet teveel plastic!!

José Geraerts
13 februari 2021

Het was weer super lekker!!

Bodhi
13 februari 2021

Voor het eerst vonden wij de sushi niet zo als normaal.......

Ana
7 februari 2021

Delicious!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Engel
7 februari 2021

Prima kwaliteit en ook de bezorging .

Spaargaren
6 februari 2021

Goddelijk!

Margo
4 februari 2021

Eerlijk gezegd viel het me erg tegen. Ik heb voor ruim 80 euro besteld, maar vond het te weinig. De stukjes waren erg klein en dus voor 4 personen zeker niet genoeg. De sushi zelf was verder prima, maar niet geweldig.

Karin
3 februari 2021

Heerlijke sushi en vers bereid.

Dennis
3 februari 2021
Yvonne Cottaar
2 februari 2021

Heerlijk gegeten. Dank Zizo lounge. De verjaardag van mijn man opgevrolijkt met heerlijke sushi.

Sylvia
2 februari 2021

Altijd top!!!

Ana
1 februari 2021

The best sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Reurings
31 januari 2021

weer uitstekend verzorgt!

Norma
31 januari 2021

Heerlijk heerlijk heerlijk....en top service en bezorging altijd op tijd!!😍

Damian
30 januari 2021

Heerlijk gegeten!

Henri
30 januari 2021
Marijke
30 januari 2021

Superheerlijke luxe sushi en perfecte bezorgservice

Luc Q
30 januari 2021

Het eten was op tijd klaar, en was heel lekker! Het was nog warm en alles was vers. We zijn heel tevreden, echt een aanrader wat ons betreft!

Jansen
29 januari 2021

Lekkere sushi voor take away. Leuke variaties. Pokebowl was bak sla. Bezorging 3 kwartier te laat en er ontbrak een deel bestelling.

Justin
29 januari 2021

top! zoals altijd.

Ilse
28 januari 2021

Vanuit Haarlem komen we speciaal hier onze sushi halen en dat zegt genoeg. Vooral de specialiteiten met truffel of coquilles zijn waanzinnig. Ik kan niet wachten weer bij jullie in het restaurant te kunnen eten.

A. Wedman
27 januari 2021

Er gaat niets boven lekker eten in jullie gezellige restaurant, maar dit was close. Gisteren heerlijk genoten samen met een lekkere fles viognier. Eigenlijk hebben we geen verbeterpunten en hopen we dat de horecadeuren snel weer opengaan. We zijn benieuwd hoe de glossy entreetrap eruit ziet als hij klaar is. Stay oké en groeten van Karin @ André

Danielle
25 januari 2021

Het was echt heerlijk van smaak, super! Alleen de sushi's moeten op een andere manier verpakt worden. Zaten nu allemaal bij elkaar in een doos en de wasabi zat tegen de kant geplakt wat bij het uitnemen van een sushi niet door 1 van de tafelgenoten niet opgemerkt was. Kreeg daardoor een enorme hoeveelheid wasabi binnen en bleef er bijna in. Volgende keer de wasabi maar apart in een bakje doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jim
23 januari 2021

Super lekker gegeten! Ook was alles goed warm en gewoon heerlijk van smaak. Vriendelijke bezorger, 4 sterren omdat het iets langer duurde dan werd beloofd. 👍

bapke
23 januari 2021
Shanna
20 januari 2021

Heerlijk gegeten! Keurige bezorger, op tijd. Eten was goed warm. Alles lekker vers. Voor herhaling vatbaar😉

petra
19 januari 2021

op tijd en heerlijk. dat de warme dingen wat lauw zijn valt weinig aan te doen denk ik

Daniella
18 januari 2021

Heerlijk gegeten! Wij zijn geen sushi fanaten maar hebben zo af en toe trek in sushi. We baalde achteraf dat we niet meer hadden besteld want wat was dit heerlijke sushi! Vriendelijke medewerkers ook die ondanks de corona er het beste van proberen te maken. :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond van Duyn
16 januari 2021

thuis de tafel dekken met de mooiste wijnglazen, de beste wijnen, echt alles perfect kan nog steeds niet tippen aan de ambiance in jullie restaurant. Aan de kwaliteit en smaak heeft het zeker niet gelegen, die was zoals altijd fantastisch.

Kelly
16 januari 2021

Het is niet goedkoop maar wel heerlijke sushi! Zelden zo goed gegeten.

Tanja
15 januari 2021

Heerlijke sushi, snel bezorgd en enorm aardige bezorger! Aanrader

Suzanne
14 januari 2021

Het was weer zo lekker, erg lekker vers en het glutenvrije deel wordt altijd goed apart verpakt. Kortom weer een heerlijke maaltijd...

Ran
14 januari 2021

Heerlijk als altijd. Warme hapjes heerlijk warm, sushi uitstekend, rijst niet te koud. Super. Constante kwaliteit

Maxime Van der linde
13 januari 2021
Maxime Van der linde
13 januari 2021
Herald. Maas
8 januari 2021

Waarom is de iberico spijsjes niet geleverd kosten toch 12 euro heb alles betaald

Jeroen
8 januari 2021

Heerlijk eten, zeer goede kwaliteit sushi en de menu's zijn zeer gevarieerd. Iets duurder in prijs, maar het meer dan waard. Na online bestelling, prima op tijd geleverd.

Lisette
8 januari 2021

Weer helemaal top. Vrij snelle bezorging voor de vrijdagavond en de sushi smaakte weer heerlijk!

Von
8 januari 2021

Helaas toch een teleurstelling vanavond, de bestelling is niet goed behandeld; 2 yakatori te weinig, koude en slappe zoute aardappel patatjes, de sushi nattig en geplet in de doos. Smaken waren redelijk maar door de teleurstelling proeft het altijd anders. Wel redelijke bezorgingdtijd dit keer. Jammer. Meer van verwacht, zeker voor de prijzen die gehanteerd worden.

Baltussen
7 januari 2021

Overheerlijke verse sushi! Vooral de truffel edamame is vingerlikkend lekker:-)

Erik
7 januari 2021

Heerlijk en verse sushi. Echt een aanrader

Dc
6 januari 2021

De sushi was weer als vanouds lekker. De levering was een beetje aan de late kant voor een woensdag avond maar dat mocht de maak niet drukken.

Rene
5 januari 2021

Was fantastisch lekker, gevarieerd en leuk gepresenteerd. De scroppino als nagerecht maakte het helemaal af!!!!!

monigue
4 januari 2021
Monique
4 januari 2021

Geweldige sushi , altijd een feestje.

Jeff
2 januari 2020

Ruim op tijd bezorgd. Was perfect. Voor het eerst losse kip stukjes genomen, waren heerlijk.

Lisette
2 januari 2020

Optijd, vers, lekker

Hemeltjen
2 januari 2020

De hoeveelheid sushi was niet groot qua rol. Goede smaak. Helaas waren de bakjes niet recht ingepakt waardoor alle marinade in de tas was gelopen. Vrij lange bezorgingstijd 1,5 uur. Voor een paar dingen.

Edward
1 januari 2020

Alles was lekker en bezorging op tijd

Kitty
31 december 2020

Gewldig

Roy
31 december 2020

Erg lekker, maar niet goedkoop

sanstip
31 december 2020

Wat een heerlijke sushi! Alles vers en gevarieerde box voor 2 personen. We hebben heerlijk gegeten. We eten vaak sushi, maar deze sushi was absoluut een topper. Afhalen dus in Zandvoort bij ZIZO Lounge. Leuk extraatje was het gelukskoekje

Lucas sloootweg
30 december 2020

Eten was heerlijk, maar wel een rol vergeten te leveren

Srm
29 december 2020

Super lekker, vers en erg smaakvol!

Nadia
29 december 2020

Heerlijk was het! Ik miste alleen een ding. Wel betaald...

Dennis
28 december 2020

Wederom was het weer erg lekker, beter sushi is er niet in de omgeving. Netjes optijd bezorgd.

Marcel
28 december 2020

Alles was prima verzorgd, van goede kwaliteit en smaakvol . De bestelling werd wel een half uur te vroeg bezorgd, maar we waren toch thuis en altijd beter dan te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paola
27 december 2020

Heerlijk!

Alesia en Nils
26 december 2020

Alles was naar wens. Eten was lekker zoals altijd! Bedankt

van Zanten
26 december 2020

Hadden een flinke bestelling er zat teveel in een doos gepropt waardoor de sushi"s niet zonder schade los te krijgen waren. De tonijn bovenop was bruin verkleurd alsof die gekookt was. De garnalen lagen er los op door de hele doos. De doos was van binnen vochtig en beslagen. We bestellen regelmatig bij jullie en we zij het veel beter gewend. Met vriendelijke groet.

Fleur
25 december 2020

Het was heeeeeeeerlijk!!!!

Masjenka
24 december 2020

Heerlijke kerstavond sushi. Met super lief bezorging aan de deur!!!

Eef
24 december 2020

Onwijs goed gegeten. Heerlijk verse sushi en de porkbely was hemels.

Rosita
24 december 2020
Eduard Braun
24 december 2020

Heb niet alles ontvangen wat was besteld.

Alena
22 december 2020

Super lekker eten!

van Bemmel
22 december 2020
Wilma
21 december 2020

Was weer helemaal top!

Nicolette
21 december 2020
Tom
19 december 2020
Claudia
18 december 2020

Omg was weer zo vreselijk lekker echt super !

Marjolein Schoorl
16 december 2020

Weer heerlijk genoten

Tanja
16 december 2020
Annelies
15 december 2020

Misschien wel de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb! Echt heerlijk! Enige minpuntje is dat er niet standaard sojasaus bij zit, en je dus een hele fles moet bijbestellen. Maar... als ik weer een keer in Zandvoort ben, bestel ik hier zonder twijfel weer!

Yara
12 december 2020

Altijd heerlijk! Goede service

José
11 december 2020

Wat was het weer geweldig, stuk voor stuk allemaal sushi cadeautjes. Wij hebben weer genoten en zeker de moeite waard om een ritje Haarlem Zandvoort Haarlem ervoor te maken 👍👍

Scheer
11 december 2020

Mooi op tijd, netjes verpakt en heerlijk van smaak en temp.

Alena
8 december 2020
Alexander Van Velzen
6 december 2020

Beste sushi van Kennemerland zonder twijfel. Tip: nooit all you can eat model invoeren alstublieft.

Lisette
5 december 2020

Ik dacht dat gaat wel even duren op pakjesavond, maar ze stonden zo voor de deur. California roll leek wel wat droger dan anders. Verder lekker gegeten.

Syl
5 december 2020

Altijd top service en fantastisch eten♥️

Tom
5 december 2020
Anne
5 december 2020

Hallo! Vorige keer hadden wij een mis communicatie en waren er een paar dingen verkeerd gegaan, hierdoor kregen wij een kortingscode als vergoeding. Vandaag hebben we opnieuw besteld en we hebben ontzettend genoten van het eten!!! Dus erg bedankt voor het snel handelen en het heerlijke eten! Groet, Anne, Chantal & Daimy

M. Klop
4 december 2020

Weer heerlijk genoten van de div. gerechten! Blij met het persoonlijke handgeschreven bedankbriefje dat bij de bestelling zat :-) , hartelijk dank.

René Teuwen
2 december 2020

Fantastische kwaliteit en heerlijk van smaak.

Ton en Monique
2 december 2020

Keurig op tijd. Netjes verpakt. En heerlijk natuurlijk:-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lilian
2 december 2020

Toen het eigenlijk al bezorgd had moeten zijn werd ik gebeld dat 1 item op was. Deze werd in overleg vervangen voor iets anders waar we er een paar extra van kregen. Een half uur later dan gepland was het eten er, het smaakte heerlijk!

Annemieke en Peter
1 december 2020

Sushi was geweldig je proeft dat het vlak voor het ophalen is gemaakt voor herhaling vatbaar top

Zoe van Gent
27 november 2020

Top en heerlijk vers

T. van Rijn
27 november 2020

Uitmuntende levering door de bezorger. Het eten was weer voortreffelijk. Warme gerechten waren nog lekker warm! Complimenten aan de hardwerkende personen in de keuken! Een zeer attente handgeschreven kaart was meegeleverd bij de bestelling, hoe mooi is dat: Een dank dat we aan hun denken en zo meehelpen in tijden van corona. Een vrijblijvende suggestie voor de volgende keren: gember en wasabi apart in bakjes doen en niet samen. Durfde het niet aan om met zoveel wasabi naast de gember te nemen :-) We bestellen snel weer! Dank!

Lisette
26 november 2020

Precies optijd en weer heerlijk!

Hittinger
25 november 2020

Beste sushi ooit😍😍 Vooral de signature is een aanrader

dennis
24 november 2020

Once Zizo Always Zizo!

Spaargaren
23 november 2020

Zoals altijd, héérlijk gegeten. Zelfs een lief geschreven bedankkaartje erbij. Top top top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
23 november 2020
Willems
22 november 2020

Er miste dingen had geen complete bestelling jammer normaal is het altijd geweldig

Patries
21 november 2020

was weer heerlijk en op tijd!! Top!!

Marjel
19 november 2020

Lekker, smaakvol en voldoende.

AS
19 november 2020

ZEER GOED! THANKS..... TOT SNEL

Cisca Nederlof
16 november 2020

Jullie hebben jezelf overtroffen afgelopen zondag. Echt zo vers en zo goed! Ook bezorging was top. Bel deed het niet en we kregen een keurig telefoontje! Heel snel herhalen dus. Ps komen natuurlijk liever naar jullie om te eten. Immers die gin tonics lukken mij nooit om zelf te maken 😂

Tom Kroese
16 november 2020

Alles was weer overheerlijk en mooi op tijd afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José Geraerts
15 november 2020

Het was weer overheerlijk. Misschien iets minder op elkaar proppen?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabina Voetee
15 november 2020

TE lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erika
15 november 2020

Altijd hele lekkere sushi! Alleen jammer dat er geen gember en wasabi bij zat.

D.
12 november 2020

Eten was lekker maar we hadden voor ruim 60,- aan sushi besteld en er zat maar één klein flesje sojasaus bij.. dat was erg jammer

Lisette
12 november 2020

De sushi en de bijgerechten waren perfect, de porties zijn groot genoeg en we hebben enorm genoten van de versgemaakte sushi!

JvdVeer
12 november 2020

Bestelling precies op de juiste tijd geleverd en het eten was prima; erg lekker en alles keurig verpakt

Annemieke de Buijzer
11 november 2020

Het smaakte lekker maar helaas vielen ze uit elkaar!

Igel
10 november 2020

De bestelling kwam veels te laat. We hadden voor 90 euro besteld en het lag allemaal op elkaar gepropt op een kleine schaal. We dachten allemaal ' waar is de rest van de bestelling'. De shushi plakte daardoor ook aan elkaar en je kon niet zien wat wat was.

Justin
7 november 2020

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten! Fijne service en lieve mensen! Top!

Keur
6 november 2020

Wij hadden een bestelling gedaan. Na 30 minuten kregen we bericht dat iets op was. jammer maar kan gebeuren. Maar omdat we dat gerecht niet meer kregen moesten we wel op eens bezorgkosten betalen. Dat is helaas geen service. Het is al jammer dat je iets niet krijgt waar je wel ontzettend veel trek in hebt. En je dan ook nog eens extra moet betalen omdat je dan met 0,50 cent onder de €35 komt. had die bezorg kosten laten zitten. . In plaats van nu met een dubbele teleurstelling. tevens hebben wij dit direct tegen de bezorger gezegd.

Rik
5 november 2020

Super sushi. De beste die wij tot nu toe hebben gegeten. Snelle bezorging.

Hugo Eggerding
5 november 2020

Prima

van Zantey
2 november 2020

Zoals altijd weer verrukkelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lis
1 november 2020

Altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lejla & Sini
1 november 2020

Beste sushi in het land!!

Zandvoort
31 oktober 2020

Jullie eten smaakt altijd goed. Maar 1.5 uur wachten op je bestelling is echt te lang. Dit zouden jullie echt moeten verbeteren. Is anders zonde.

Janneke
28 oktober 2020

Heerlijk

Peter Boot
27 oktober 2020

Bezorger was vriendelijk en op tijd. Het eten was weer heerlijk. Goede kwaliteit en smaakvol. Echt een aanrader!

Menno Horneman
25 oktober 2020

Het eten was zoals altijd weer heerlijk. De beste sushi van Zandvoort en omstreken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hendrik
24 oktober 2020

Heerlijke susi, lekker vers Op goede tijd bezorgt Voor herhaling vatbaar

Martin Erkeland
24 oktober 2020

Bezorging was 20 minuten te laat. De sushi slordig gemaakt en veel te strak in de doosjes gedaan. Dat is niet best voor de presentatie. Ik ben beter gewend bij andere zaken. De kwaliteit is echter heel goed.

Chantal
24 oktober 2020

Het eten is zoals altijd heerlijk, maar ik heb nu al 2x eten besteld en vervolgens geen eetstokjes meegekregen. Deze heb ik niet altijd in huis en dan zit ik met een vork in de sushi te prikken.. best wel vervelend.

Chandelene
24 oktober 2020

This is our second time ordering from Zizo Lounge. The food is amazing. Can't wait to try more items on the menu!

Maxime Van der linde
23 oktober 2020
Martin
22 oktober 2020

Het was weer heerlijk, maar de bestelling was te laat en niet compleet. Dit is wel netjes opgelost uiteindelijk dus daarvoor complimenten

Alena
22 oktober 2020
Anouk
19 oktober 2020

Super lekkere sushi en bijgerechten afgehaald bij jullie. Zó fijn dat we ondanks de gekke periode toch nog zo lekker kunnen eten tijdens onze vakantie.

Mark
19 oktober 2020

Heerlijk gegeten van de Fam. Box en ook nog gebracht tot aan de Cottage van Centerparcs.

John prins
18 oktober 2020

Prima kwaliteit lekker gegeten. Klein puntje van kritiek, vooraf een ophaaltijd op moeten geven, toch nog ruim 20 min moeten wachten ondanks dat ik exact op tijd was. Het leek ook niet erg druk. Wellicht wennen aan deze bijzondere situatie ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lianne
18 oktober 2020

Heerlijk eten en bezorging was exact op tijd. Dank jullie wel.

P.O.
18 oktober 2020
De Leon
14 oktober 2020

Buiten de bestelling, nog een extra attentie. Zoals gewoonlijk buitengewoon goed van kwaliteit. Overheerlijke en verse sushi. Smullen!

Sandy
13 oktober 2020

Heerlijke sushi! En prima bezorging